En el segon partit de la fase de permanència, el primer equip s’enfrontarà al cinquè classificat de la taula, l’Ibereólica Renovables Ourense. El matx es jugarà aquest dimecres a Fontajau (19:30) en el primer duel entre els dos equips d’aquesta temporada.
El rival va jugar el passat 27 de Març a la pista del Real Murcia Baloncesto, on l’equip murcià es va endur la victòria. L’Ourense compta amb jugadors molt complerts, amb gran capacitat d’anotar i rebotejar, i dos bases amb qualitat per assistir quan l’equip ho necessita. “No puc destacar cap peça en concret, tots els jugadors aporten molt a l’equip. En Gonzalo, és un entrenador que porta molta anys a la categoria, ens coneixem, i sé que tots els equips que porta juguen molt bé”. Adonys Henriquez és el jugador més ben valorat de l’equip, acompanyat d’Arkeem Joseph i Djordje Dimitrijevic que destaquen en l’apartat d’anotació.
Declaracions Carles Marco:
“Partit molt difícil, amb un rival que ens agrada molt i té molt bons jugadors. Tenen un entrenador que sempre fa jugar molt bé tots els jugadors dels que disposa”.