Propera prova, a Sant Julià

L’equip s’enfrontarà al Joventut de Badalona en la 37a edició del torneig de Sant Julià de Vilatorta

Primer Equip | Divendres, 01 Setembre 2023

La segona prova de la pretemporada pel nou Bàsquet Girona serà demà, 2 de setembre, al tradicional torneig de Sant Julià de Vilatorta, que enguany celebra la seva 37a edició.

Després de l’estrena a Fontajau del divendres passat davant el Rasta Vechta, els gironins s’enfrontaran al Joventut de Badalona en el primer derbi de la temporada.

Els badalonins, dirigits per Carles Durán, van estrenar la pretemporada davant del València Basket la setmana passada. Aquest serà també el segon test els verd-i-negres.

El partit es disputarà a les 20.30h i serà retransmès pel canal Esport3.

 

CONVOCATÒRIA

0 – Ike Iroegbu

2 – Maxi Fjellerup

4 – Eric Vila

5 – Yves Pons

6 – Juani Marcos

7 – Pau Sala (Vinculat)

9 – Mads Bonde Sturup

10 – Quino Colom

14 – György Golomán

22 – Markel Brown

23 – Sergi Martínez

29 – Mindaugas Sušinskas

35 – Jaume Sorolla

45 – Stefan Đorđević

 

DECLARACIONS

Salva Camps: “Estem en una bona línia, estem fent una bona feina i els jugadors estan molt implicats.”

“Hem de començar a competir i és un bon moment per fer-ho. Ens trobarem un rival de molt nivell que ens posarà les coses molt difícils.”

Comparteix