Èxit en el torneig 3x3

| Dimecres, 21 Maig 2025

El pavelló de Palau-Sacosta ha estat, un any més, l’escenari del ja consolidat Torneig 3×3 Universitari, una iniciativa conjunta del Bàsquet Girona i el Servei d’Esports de la Universitat de Girona. L’esdeveniment, celebrat de 12 h a 16 h, ha reunit estudiants i aficionats al bàsquet en una jornada plena d’activitats.

Els participants han competit en tres categories –masculina, femenina i mixta–, formant equips de 4 a 6 jugadors. A més de disputar-se una fase de grups i una eliminatòria final, el torneig ha inclòs un concurs de triples, obert a tots els assistents, amb premi per al millor encistellador.

El bon temps ha permès instal·lar una Fan Zone a l’exterior, amb servei de bar a càrrec d’Estrella Damm i música en directe gràcies a un discjòquei. 

Cada inscrit ha rebut un Welcome Pack amb diversos obsequis, incloent-hi una entrada a Platea, i ha participat en sortejos exclusius. A més, els guanyadors de cada categoria han estat premiats amb premis sorpresa especials.

Amb una gran participació i un ambient festiu, el 3×3 Universitari consolida el seu paper com a esdeveniment referent per fomentar la pràctica del bàsquet entre la comunitat universitària.

Comparteix