7 mesos i una voluntat: TORNAR A JUGAR

| Dissabte, 20 Febrer 2016

El passat divendres 5 de febrer el jugador Gerard Ventura i Colomer de l’equip Cadet A del CEB Marc Gasol va tornar a entrenar amb normalitat amb el grup després de patir una greu lesió de genoll el mes de juny de l’any passat.

Pocs díes després de la intervenció quirúrgica, va iniciar el procés de recuperació amb el metge i fisioterapeutes amb la convicció de realitzar una òptima tornada a la pista el més aviat possible. Durant el mes d’octubre, va iniciar la readaptació de la lesió mitjançant un treball de força i control de l’articulació afectada per tal de poder començar realitzar tasques a pista amb les màximes garanties possibles. Aquests últims mesos, el jugador  alternava entrenaments amb el grup i fent treball individual de readaptació amb preparadors físics i fisioterapeutes. En Gerard ha estat un exemple de constància, esforç, optimisme i superació durant tot el procés de recuperació, demostrant també un fort compromís envers el seu equip durant tot el període de baixa.

Finalment el passat  dissabte 13 de febrer va poder disputar el primers minuts de competició oficial amb el CEB Marc Gasol en el partit disputat contra el SESE. Enhorabona Gerard!

Comparteix