El Bàsquet Girona i l'Uni Girona presenten el seu projecte de base femení conjunt

| Dimecres, 08 Juny 2022

El Bàsquet Girona i l’Uni Girona han presentat aquesta tarda el seu projecte de base femení al pavelló Ramon Sitjà de Girona. L’acte ha estat presidit per Marc Gasol, Cayetano Pérez i Laia Palau juntament amb els dos màxims representants esportius de la iniciativa, Pere Puig i Jesús Escosa. El Bàsquet Girona Uni Laia Palau, la branca femenina de l’estructura de base del Bàsquet Girona, comptarà amb l’experiència i saber fer de l’Uni Girona, amb més d’una dècada d’experiència en el bàsquet femení d’elit.

Marc Gasol: “Teníem molt clar que fer aquest projecte era una gran opció pels dos clubs. Estem contents i agraïts d’iniciar un projecte de formació femenina.”

Cayetano Pérez: “Totes les nostres jugadores disposaran de les mateixes igualtats i metodologies que tenien els nois.”

Laia Palau: “Acte de presentació i està ple. És una resposta social positiva. Si hi ha una paraula que defineix això és la il·lusió que tenim tots.”

Comparteix