El partit contra Juaristi ajornat per covid

Diversos casos de positius en el ISB Juaristi han provocat l'ajornament del partit que s'havia de disputar diumenge a Fontajau

| Dimarts, 25 Gener 2022

El partit entre el Bàsquet Girona i el ISB Juaristi, que s’havia de jugar el proper diumenge 30 de gener, s’ha ajornat per casos de COVID-19 en l’equip rival. En els propers dies es definirà la nova data del matx.

La gent que ha comprat entrada per assistir a aquest partit seguirà valent per la nova data d’aquest. Per altra banda, també hi ha l’opció de canviar l’entrada per qualsevol altre partit de la fase regular a Fontajau enviant un correu electrònic a basquetgirona@basquetgirona.com indicant-nos el nom, cognom, adreça electrònica i el partit que desitges assistir. En cas de voler canviar l’entrada per la d’un altre partit, cal que ho faci abans del 1 de febrer -aquest dia inclòs-.

*Si aquesta entrada ha estat comprada en una promoció, aquesta serà acumulable pel proper esdeveniment.

Comparteix