Elias Banomar i Laia Planella protagonistes al Campionat d’Espanya de Cadira de Rodes.

Elias, jugador del RehaGirona-Bàsquet Girona, i Laia Planella, preparadora física de l’equip, han guanyat els campionats d’Espanya júnior amb la selecció catalana.

Fundació | Dimecres, 22 Febrer 2023

Aquest cap de setmana del 18 i 19 de febrer s’ha disputat el Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques en edat escolar de bàsquet en cadira de rodes 3×3. Al dissabte, a la fase de grups, la selecció catalana va guanyar els tres partits disputats. Diumenge, a la jornada final del Campionat, va guanyar a quarts i semifinals per finalment enfrontar-se a la gran final contra la selecció del País Basc guanyant de forma ajustada per 12-11.

El jove jugador del RehaGirona-Bàsquet Girona va ser clau a la gran final, on va participar directament en la meitat dels punts aconseguits pel seu equip, amb 5 punts i 1 assistència. D’altra banda, el paper de Laia Planella com auxiliar tècnic també va ser crucial perquè la selecció catalana acabés enduent-se la medalla d’or.

 

 

 

Comparteix