ESTRELLA DAMM i VERI, nous patrocinadors del Bàsquet Girona

La cervesa i l’aigua i el club gironí han arribat a un acord de col·laboració
per les properes tres temporades

| Dimarts, 02 Abril 2019

Estrella Damm i Veri han signat avui dimarts un acord de col·laboració, a través del qual la cervesa i l’aigua passaran a patrocinar l’equip gironí durant les tres properes temporades.

D’aquesta forma, Damm referma, una vegada més, el seu compromís amb l’esport. I és que la relació de la companyia amb l’esport es remunta als inicis de la companyia, però no és fins als anys 50 quan aquest es consolida amb la fundació del Club de Futbol Damm i els primers patrocinis en el món del ciclisme i el bàsquet. Actualment, i després de més de 140 anys d’història, la presència de Damm al món de l’esport no coneix límits, i la companyia hi continua compromesa en accions i esdeveniments tant nacionals com internacionals.

Sobre Estrella Damm

Estrella Damm és, sense cap mena de dubte, la cervesa mediterrània de referència. Elaborada segons la recepta original de 1876, resultat de la combinació de malt d’ordi, arròs i llúpol, 100% ingredients naturals. El seu sabor, pur i delicat, que perdura en el paladar, n’afavoreix el maridatge i li atorga una gran popularitat entre bevedors exigents i amants de la gastronomia.

Sobre Veri

Veri és una aigua mineral natural que prové del desglaç i de les pluges de l’Alt Pirineu, lluny de qualsevol agressió urbana i industrial. Brolla espontàniament, fresca i pura, a 1.235 metres d’altitud i es filtra de manera natural a través de formacions rocoses calcàries. D’aquesta forma, s’enriqueix lentament amb les sals minerals i els oligoelements propis del subsol pirinenc.

Comparteix