Festa major a Fontajau

L’equip aconsegueix la primera victòria a casa en una actuació coral davant l’UCAM Murcia (100-89)

| Diumenge, 30 Octubre 2022

El Bàsquet Girona ha dominat l’enfrontament de principi a fi, arribant a tenir un avantatge de +28 i una anotació a la mitja part de 52 punts. Les ganes de la primera victòria a casa s’han fet notar amb la comunió entre l’equip i l’afició.

El partit ha estat intens des de l’inici, amb un Fontajau molt endollat, que ha ajudat a l’equip en l’arrancada: la bona circulació, la selecció de tir i la defensa han estat les claus per aconseguir un +14 al marcador (24-10) en els primers 10 minuts.

El murcians han trobat, a través del triple, la manera d’escurçar distàncies en el segon període i els gironins han abaixat el ritme anotador. No obstant això, Miletić ha tornat a donar aire als gironins, amb 3 triples seguits, per mantenir-se al capdavant. L’equip ha reaccionat de la millor manera, aconseguint el màxim avantatge i arribant a la mitja part amb un 52-33. 

El descans no ha tallat el bon ritme d’anotació, i la segona meitat ha seguit essent del Bàsquet Girona. Amb un 50% en tirs de camp i el domini del rebot (31-16 pels locals), els homes d’Aíto han seguit marcant el tempo del partit.

Un parcial de 0-8 d’UCAM Murcia i una major efectivitat dels homes de Sito Alonso en el darrer quart no han estat suficients per capgirar el marcador. Amb aquesta victòria,

El proper partit dels gironins serà diumenge vinent, a les 17 h., davant el FC Barcelona al Palau Blaugrana.

 

DECLARACIONS 

Aíto García Reneses: ‘Estic content pel partit, contra un dels equips més difícils de jugar. Els hem agafat per sorpresa, jugant molt bé’.

‘Veiem que si treballem bé durant la setmana tenim més opcions de guanyar el cap de setmana. És el que ens ha passat en els dos últims partits.

Comparteix