La samarreta del Bàsquet Girona, a la venda

El club obre la botiga oficial, que serà íntegrament digital

| Divendres, 23 Octubre 2020

El Bàsquet Girona inaugura la botiga oficial del club amb la samarreta del primer equip com el producte principal. L’accés a la botiga es realitzarà a través de la pàgina web i l’APP (botiga.basquetgirona.com) i el procés de compra serà íntegrament digital. A la botiga també s’hi podrà adquirir la bufanda, l’únic article que estava a la venda (10€).

La samarreta compta amb dos preus: l’ADULT (49,95€) i el JÚNIOR (39,95€). Els socis del club tindran un 10% de descompte sobre el preu final de tots els articles a través d’un codi promocional. El club dona l’opció d’estampar un nom i un número amb un cost de 10€.

Hi haurà dues opcions d’entrega per qualsevol compra: presencialment a les oficines del club o bé a domicili amb un cost a part (4,95€). Els socis del club també la podran recollir presencialment els dies de partit a Fontajau.

Comparteix