L’equip realitza un entrenament juntament amb Overtime Elite a Platja d’Aro

La sessió ha servit per acumular minuts de qualitat i agafar ritme en el cinc contra cinc

| Dimecres, 31 Agost 2022

El Bàsquet Girona segueix agafant ritme i preparant la seva primera temporada de la història a l’ACB. Aquest vespre, la plantilla entrenada per Aíto García Reneses, ha realitzat un partit d’entrenament a Platja d’Aro, encarant la primera setmana de doble partit (dissabte també s’enfrontarà al Joventut de Badalona, a Olot). 

Al davant dels gironins hi havia l’acadèmia americana Overtime Elite, dedicada a la formació de joves talents. Overtime es troba aquestes setmanes de gira per Catalunya.

A l’entrenament, a porta tancada, hi han participat tots els jugadors de la primera plantilla. Els tres integrants que falten per completar la plantilla són Maxi Fjellerup i Pato Garino, encara es troben concentrats amb la selecció argentina i Roko Prkačin que divendres debutarà en l’Eurobasket amb la selecció croata davant Grècia.

Comparteix