Patricio 'Pato' Garino és el segon fitxatge per la temporada 2022-23

L’aler argentí prové del Nanterre de la màxima categoria francesa i té experiència a l’ACB i l’Eurolliga

| Dissabte, 16 Juliol 2022

Patricio ‘Pato’ Garino Gullota (Mar del Plata, 1993) és la segona arribada a la plantilla del Bàsquet Girona per a la temporada 2022-23. L’aler argentí (198 cm.) prové del Nanterre de la LNB, la màxima categoria francesa, i té experiència a l’ACB i l’Eurolliga.

Format a les categories inferiors d’equips de la seva ciutat natal, Mar del Plata, Garino va traslladar-se als Estats Units als 16 anys per continuar progressant esportivament i acadèmicament. Del 2012 al 2016 va completar l’etapa universitària nord-americana als George Washington Colonials de l’NCAA. La temporada següent (2016-17) va jugar a l’Austin Spurs, equip de la D-League propietat dels San Antonio Spurs. Va concloure el curs als Orlando Magic, debutant a l’NBA.

Després de l’aventura nord-americana, el ‘Pato’, sobrenom amb què se’l coneix, va fer el salt al continent europeu, on ha jugat al Baskonia (20017-20), al Zalgiris Kaunas lituà (2020-21) i al Nanterre francès (2021-22). Té experiència en l’ACB (64 partits) i l’Eurolliga (55).

Patricio Garino és el segon fitxatge del Bàsquet Girona per a la temporada 2022-23 després del de ‘Quino’ Colom.

 

Patricio Garino: “Estic molt content i molt feliç per aquesta arribada a Girona. Estic molt agraït amb el club per haver arribat a un acord que per a mi val moltíssim.”

 “Tinc moltes ganes de ser allà i començar a competir. En la part col·lectiva es veu un projecte molt gran: el retorn de Girona a l’ACB. Tenim l’oportunitat de fer quelcom bonic amb el grup que s’està formant.·

Jordi Plà i Comas, director esportiu: “Estem molt contents i satisfets amb la incorporació de Patricio Garino, un jugador que ens ajudarà en la nostra estrena en l’ACB des de la seva comprensió del joc i els espais, amb una alta efectivitat en el tir de tres punts que combina amb la capacitat i l’equilibri defensius que dóna a l’equip.”

Comparteix