S'acaba la ratxa

Derrota del Bàsquet Girona contra un rocós Aceitunas Fragata Morón (66-70) després d'anar per darrere durant tot el partit

| Diumenge, 06 Gener 2019

Després de sis victòries consecutives, el Bàsquet Girona ha perdut a Fontajau en el primer partit de l’any 2019 contra un Morón intens que sempre va anar per davant en el marcador. L’americà Taylor Cameron  va ser l’home més destacat del partit amb 28 de valoració.

El matx no va començar gens bé pels gironins que, en cinc minuts, ja perdien 2 – 11 i obligava a Quim Costa a parar el joc. Tanmateix, l’equip andalús va seguir encertat i, amb bones defenses, va impedir que el Girona reduís diferències (11 – 20).

En el segon quart, els problemes per atacar en estàtic i les pèrdues de pilota – 9 a la primera meitat – perjudicaven contínuament als gironins que, tot i fer un pas endavant en defensa, van acabar el primer temps tretze punts a sota degut a un triple a l’últim segon d’Aramburu (24 – 37).

Només començar la segona part, un dos més u de Sebirumbi donava el màxim avantatge a l’equip d’Antonio López (24 – 40) però, llavors, van arribar els millors minuts dels gironins. Trias, Cizmic, Sergi Costa, Alzamora… tots ells van contribuir al parcial de 14 – 0 en cinc minuts que va permetre als locals situar-se a només dos punts (41 – 43 minut 26). No obstant això, cinc punts de Wright i dos de Tanner Omlid van frenar la remuntada local (43 – 50 minut 30).

En l’últim període, el joc es va travar degut a l’alta intensitat d’ambdós conjunts i, això, no va afavorir a un Bàsquet Girona que, tot i veure’s sempre per sota la barrera psicològica dels deu punts, no va aconseguir capgirar l’electrònic a un Aceitunas Fragata Morón molt sòlid en el seu joc i fiable des del tir lliure.

La setmana que ve desplaçament a Albacete davant d’un rival directe, l’Afanion C.B. Almansa. El partit es jugarà dissabte dia 12 a les 19.00 h.

*Valoració de Quim Costa:

Ells han dominat des del primer moment i, això, ens ha fet anar sempre a remolc. Tot i que hem tingut bons minuts a la segona part per poder donar la volta al marcador, els errors defensius i el desencert no ens han permès capgirar el resultat”.

“No hem sortit amb la mentalitat adequada. Quan hem volgut reaccionar, ja era massa tard. Ens han vençut merescudament”.  

Estadística

Foto: Sergi Geronès

Comparteix