L’SPAR Girona rep l’Hozono Global Jairis en la tercera jornada de la LF Endesa

L’equip tornarà a jugar a Fontajau aquest diumenge (18.30 h), després del partit de dijous contra l’Azulmarino.

Spar Girona | Divendres, 09 Octubre 2026

Després de jugar aquest dijous a Fontajau contra l’Azulmarino, l’SPAR Girona tornarà a disputar un partit a casa aquest diumenge 11 d’octubre (18.30 h), en el duel corresponent a la tercera jornada de la LF Endesa contra l’Hozono Global Jairis. Entrades disponibles a: https://basquetgirona.com/entrades-general/

Sobre el rival

L’Hozono Global Jairis arriba a la tercera jornada amb un balanç d’una victòria i una derrota. L’equip murcià va perdre en el debut contra el Leganés, però es va refer en la segona jornada amb una victòria contra el Baxi Ferrol per 74-61, un resultat que el situa en la cinquena posició de la classificació.

El conjunt visitant compta amb jugadores de talent i experiència, com les nacionals Aina Ayuso, Alba Prieto, Txell Alarcón i Laura Gil, entre d’altres, així com les internacionals Massey i Hobbs. Precisament, aquesta última destaca per la seva aportació ofensiva, amb una mitjana de 18,5 punts, 5,5 rebots i 19,5 de valoració per partit.

Una nova oportunitat a Fontajau

L’SPAR Girona afronta el duel després de dues derrotes en les primeres jornades. L’equip va perdre en el debut contra el Movistar Estudiantes amb un tir sobre la botzina i tampoc va poder sumar la victòria en el partit de dijous contra l’Azulmarino. Aquest diumenge, les gironines tindran una nova oportunitat per estrenar el caseller de victòries a la LF Endesa, amb el suport de Fontajau.

BOTIGA ONLINE