L’equip tornarà a jugar a Fontajau aquest diumenge (18.30 h), després del partit de dijous contra l’Azulmarino.
Spar Girona | Divendres, 09 Octubre 2026
Després de jugar aquest dijous a Fontajau contra l’Azulmarino, l’SPAR Girona tornarà a disputar un partit a casa aquest diumenge 11 d’octubre (18.30 h), en el duel corresponent a la tercera jornada de la LF Endesa contra l’Hozono Global Jairis. Entrades disponibles a: https://basquetgirona.com/entrades-general/
L’Hozono Global Jairis arriba a la tercera jornada amb un balanç d’una victòria i una derrota. L’equip murcià va perdre en el debut contra el Leganés, però es va refer en la segona jornada amb una victòria contra el Baxi Ferrol per 74-61, un resultat que el situa en la cinquena posició de la classificació.
El conjunt visitant compta amb jugadores de talent i experiència, com les nacionals Aina Ayuso, Alba Prieto, Txell Alarcón i Laura Gil, entre d’altres, així com les internacionals Massey i Hobbs. Precisament, aquesta última destaca per la seva aportació ofensiva, amb una mitjana de 18,5 punts, 5,5 rebots i 19,5 de valoració per partit.
L’SPAR Girona afronta el duel després de dues derrotes en les primeres jornades. L’equip va perdre en el debut contra el Movistar Estudiantes amb un tir sobre la botzina i tampoc va poder sumar la victòria en el partit de dijous contra l’Azulmarino. Aquest diumenge, les gironines tindran una nova oportunitat per estrenar el caseller de victòries a la LF Endesa, amb el suport de Fontajau.
Comparteix