Debut d'en Marc, victòria a Fontajau

L’equip aconsegueix guanyar el CB Peñas Huesca en un gran partit col·lectiu en el primer partit d’en Marc vestint el vermell gironí (89-47)

| Divendres, 03 Desembre 2021

El Bàsquet Girona ha començat enèrgic en els dos costats de la pista, amb un parcial inicial de 12-3 en el que ha marcat territori en els primers comicis i en el guió de partit. L’equip ha dominat en el tancament del rebot (11 a 4) i en atac ha aconseguit generar fluïdesa en la circulació amb continuïtat. L’entrada de Sàbat ha aportat un afegit, amb dos triples, que han engreixat l’avantatge fins als quinze punts (24-9).

El segon període ha començat amb una intensitat defensiva local significativa que ha marcat el primer parcial del quart (12-6) en els deu minuts menys ofensius del matx. En números, la superioritat en els tirs de camp (13/32 gironins per 7/28 aragonesos) i en el rebot (24 a 14). 

A la represa, un 17-7 inicial h allargat l’avantatge local fins als trenta punts (58-28) a l’equador del període, després d’uns bons minuts de Gasol i Sevillano en l’apartat anotador. El president ha abandonat la pista ovacionat amb 19 punts i 39 de valoració quan faltaven cinc minuts davant els 3000 aficionats que s’han acostat al pavelló. En el tram final, l’equip ha superat els quaranta punts d’avantatge, concloent el partit amb una cistella final de Jaume Sorolla (89-47). 

DECLARACIONS POSTERIORS:

Marc Gasol: “Al principi una mica rovellat després de tant de temps sense competir, també una mica la il·lusió, però he anat de menys a més, amb el pas dels minuts el cos s’ha sentit més còmode el cos, l’equip ha defensat ben consistentment tota l’estona i amb aquest ambient és un luxe.”

És millor estar dins la pista pots influir directament, pots ajudar-los en els dos costats de la pista, crec que l’equip ha fet una gran tasca, l’staff ens ha ajudat molt indicant-nos els punts forts del rival, hem anat de menys a més i amb aquest ammbient és molt més fàcil tot”

Jordi Sargatal: “Hem començat una mica tensos els primers dos minuts però hem estat bastant sòlids a darrere i crec que a partir d’aquí ens hem anat trobant i, una mica des de la defensa, hem pogut anar traient aquest avantatge en un partit que pel resultat sembla còmode però que l’equip ha treballat molt. Hem sigut molt sòlids a darrere i en atac, hem trobat moments de més ritme i més encert, però en general estic content per l’esforç que hem fet.”

Comparteix