Derrota en el segon partit dels Campionats d'Espanya

El Basquet Girona ha caigut davant l'Unicaja per 55-89 en un mal parcial en la segona part que ha condemnat els gironins

Fundació | Dilluns, 27 Abril 2026

En els primers minuts del partit, el Bàsquet Girona ha portat la iniciativa tant en el joc com en el marcador, i la màxima diferència en aquest primer quart ha estat de 18-8. Al final del quart, el domini era per al Bàsquet Girona, amb un 22-14 davant l’Unicaja.

El segon quart ha començat amb mal peu, i Xavi Rosselló ha hagut de demanar un temps mort després d’un parcial de 0-5, provocat per una defensa molt intensa de l’Unicaja. Després del temps mort, el joc trepidant ha tornat a l’equip gironí, que ha respost amb un parcial de 4-0. Tot i això, el domini del joc en la part final del quart ha estat per a l’Unicaja.

Fins al final del segon quart, el Bàsquet Girona ha arribat a tenir una màxima diferència de 7 punts gràcies a l’encert dels jugadors. Finalment, al descans, l’avantatge per al Bàsquet Girona era de 4 punts (35-31).

Els primers minuts del tercer quart, el desencert dels gironins, degut a la forta defensa de l’Unicaja, han provocat un parcial d’1-12 que ha situat els malaguenys set punts per davant. En el tram final, l’Unicaja ha mantingut la seva solidesa defensiva i els gironins han encaixat un 4-29, sense anotar cap cistella de camp en tot el quart 39-60 era el resultat al final del tercer quart.

A l’últim quart, l’equip no ha pogut recuperar el ritme ni l’encert del primer quart, i l’Unicaja ha acabat aconseguint la victòria, sense permetre en cap moment que el Bàsquet Girona anotés amb facilitat.