Esforç sense recompensa

La reacció en l'últim quart no és suficient per evitar la primera derrota a casa del curs, contra l'Arenys Bàsquet Joventut (73-77)

| Dissabte, 04 Novembre 2017

El sènior del Bàsquet Girona ha encaixat aquesta tarda la primera derrota de la temporada a Fontajau. El combinat dirigit per Quim Costa ha anat sempre a remolc i ha acabat cedint contra l’Arenys Bàsquet Joventut (73-77), tot i la reacció d’orgull en el darrer quart. Els gironins es queden ara amb un balanç de 4-3 en el grup C-A de Lliga EBA. 

Des del principi, els visitants han assumit el control de la situació si bé els seus avantatges eren molt minsos. Ha estat a partir del segon quart i arran d’un 0-11 de parcial que les diferències han començat a créixer (23-33, 16′). L’equip estava incòmode i no trobava la manera de frenar Joel Parra i Pol Molins (20 punts entre els dos a la mitja part). A la tornada de vestidors, hi havia propòsit d’esmena i, prova d’això, una major activitat defensiva. Però els errors propis sovintejaven, els minuts passaven i no hi havia manera de recuperar terreny. Coincidint amb l’entrada de l’últim parcial i -11 en el marcador (50-61), el Bàsquet Girona ha fet l’efecte que trobava la manera d’enganxar-se al partit i, ofegant el rival, ha arribat a situar-se per davant, amb Alzamora assumint pes en atac (62-61, 36′). El partit ha derivat en un final a cara o creu, en què els maresmencs han estat més efectius, sobretot des del tir lliure. 

El proper compromís del sènior serà el diumenge 12 de novembre a la pista del Barberà Team Values (18 h). 

Estadística

Comparteix