L’SPAR Girona perd davant l’Azulmarino Palma

Spar Girona | Dijous, 08 Octubre 2026

L’SPAR Girona ha perdut en l’estrena de la LF Endesa a Fontajau davant l’Azulmarino Palma (83-89). Després d’una primera part igualada, les visitants han començat a marcar diferències a través de les segones oportunitats i, especialment, del domini d’Alexander, que ha ajudat l’equip balear a obrir una distància que l’SPAR Girona ja no ha pogut recuperar.

L’SPAR Girona ha començat el partit amb ritme i intensitat, mantenint un joc molt vertical gràcies a les recuperacions i amb Iyana Martín com a principal referència ofensiva, amb 12 punts en un primer quart que les gironines han acabat per davant (23-22). En el segon període, però, l’Azulmarino Palma ha capgirat la dinàmica a partir del domini de Kyla Alexander sota cistella i l’encert de Torrens, que han permès a les visitants ampliar l’avantatge fins al 37-44. L’SPAR Girona ha reaccionat de nou de la mà d’Iyana, que amb cinc punts consecutius ha situat el 42-44, però Alexander ha tornat a aparèixer per deixar el marcador en 42-46.

Després del pas pels vestidors, l’SPAR Girona ha reaccionat i ha aconseguit igualar el partit a 50, però l’Azulmarino ha tornat a obrir forat a partir del domini d’Alexander, que ha marcat diferències en el tram final del tercer quart i ha permès a les visitants arribar als últims deu minuts amb un 60-69. En el darrer període, les gironines han intentat reaccionar en un quart marcat per l’encert exterior, amb els dos equips sumant de tres en tres, però les segones oportunitats concedides han impedit completar la remuntada. Iyana, amb un triple, ha situat el 79-85, però l’Azulmarino ha sabut gestionar els últims minuts i s’ha acabat imposant per 83-89.

BOTIGA ONLINE