L'SPAR Girona rep el Valencia Basket en un exigent duel a Fontajau

El conjunt gironí rep aquest divendres (19 h) el segon classificat de la LF Endesa, després de la victòria europea a Ostrava i amb menys de 48 hores de recuperació.

Spar Girona | Divendres, 06 Novembre 2026

El conjunt gironí afronta aquest divendres (19 h) un nou compromís de la LF Endesa davant el segon classificat de la competició. L’equip de Roberto Íñiguez disputa un enfrontament sense haver pogut descansar per l’últim duel a Europa i, a més, disputa el partit davant un dels rivals més potents de la lliga i del continent. Entrades disponibles a: https://basquetgirona.com/entrades-general/

Sobre el rival

El Valencia Basket arriba a Girona ocupant la segona posició de la LF Endesa, amb un balanç de cinc victòries i una derrota. L’única ensopegada de les valencianes va arribar en la primera jornada, quan van perdre davant l’AzulMarino per 88 a 71. Des d’aleshores, han encadenat cinc victòries consecutives, l’última davant el Celta per 81 a 52.

El conjunt valencià disposa d’una plantilla plena de talent, amb jugadores de primer nivell tant nacionals com internacionals. Destaquen les exgironines Chloe Bibby i María Araújo, la base Paterson, amb una mitjana de 10,6 punts per partit, i la interior Kiss, que acredita 10 punts, 6,7 rebots i 16 de valoració. També compta amb jugadores nacionals com Buenavida, Romero, Carrera o Pueyo, entre d’altres. A més, les valencianes arriben després de superar el vigent campió d’Europa a Istanbul, en partit d’EuroLeague Women, per 71 a 73.

Sobre nosaltres

L’SPAR Girona arriba al compromís després d’aconseguir una important victòria europea a la pista de l’Ostrava per 58 a 86. Un partit en què Roberto Íñiguez va poder tornar a comptar amb Iyana Martín. Amb menys de 48 hores entre compromisos, la gestió del cansament serà un dels factors determinants davant un rival amb molta rotació i un alt nivell d’intensitat.

El tècnic gironí ha explicat que la preparació del partit ha estat condicionada pel poc temps de recuperació: “Aquest partit es prepara amb vídeo i reunió, prioritzant el descans”… “Per mi, amb menys de 48 hores, mirarem com gestionem el cansament. És una incògnita com respondrem. Juguem contra un equip intens, amb molta rotació. Venen de guanyar dimarts a Istanbul”.

BOTIGA ONLINE