Solvència contrastada a casa

Tercera victòria consecutiva del sènior, que s'imposa al Club Bàsquet Roser (82-67) en un enfrontament que domina des del principi

| Dissabte, 07 Abril 2018

El sènior del Bàsquet Girona ha recuperat les bones sensacions aquestes últimes setmanes. Aquesta tarda, ha superat el Club Bàsquet Roser (82-67) i continua viu en la cursa per accedir a una de les dues places per a la fase d’ascens a LEB Plata. Es manté tercer en el grup C-A d’EBA (16-7), a una victòria i l’average perdut del Vive El Masnou Basquetbol i el Club Bàsquet Menorca (17-6), que també han guanyat aquesta jornada. L’equip dirigit per Quim Costa ha tornat a demostrar la seva fiabilitat a Fontajau, on únicament hi ha perdut un dels dotze partits que hi ha disputat aquesta temporada. 

Al contrari que altres dies, els gironins han sortit molt activats i els primers minuts han estat brillants, amb molta intensitat, circulació de pilota i encert després de trobar bons tirs (23-12 al final del primer quart). Els visitants han entrat en el partit a partir del segon quart, sent capaços de contrarestar el joc local i localitzar situacions còmodes per anotar. El +3 de mitja part així ho reflectia. El pas per vestidors ha estat reconstituent per al Bàsquet Girona, que ha recuperat el ritme, la verticalitat i la defensa dels primers minuts. Això li ha permès completar un 12-0 de parcial -del 39-38 (22′) al 51-38 (26′)-, un forat que els barcelonins ja no recuperarien. L’equip, amb una rotació molt llarga, no desacceleraria en cap moment i arribaria a disposar d’una diferència de 18 punts (58-40, 29′), en un partit en què també ha estat molt inspirat des del triple (47,1% d’encert). 

El proper compromís del sènior serà el dissabte 14 d’abril a la tarda, a la pista de l’Aracena AEC Collblanc (19 h). 

Estadística

Foto: Sergi Geronès

Comparteix